Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

Dostava in vračilo

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca je podjetja GLS, ki vam naročeno pošiljko pripelje na dom. Dostavni roki za dostavo znotraj EU so predvideni znotraj 10 delovnih dni. V primeru, da bo prodajalec ocenil, da bo naročilo lahko izvedel/dostavil bolj učinkovito, si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.

Cena dostave paketa znotraj Slovenije je 4 EUR, za države EU pa 11 EUR do 2kg ter 15 EUR od 2 do 4kg.

Prodajalec nosi stroške dostave pri nakupu nad 60 EUR oziroma nad 120 EUR v primeru dostave v tujino. 

Prodajalec izdobavi naročeno blago v celoti najkasneje v 5 delovnih dneh. V primeru, da katerega od izdelkov prodajalec nima na zalogi, bo o tem obvestil kupca in ga o delni dobavi obvestil.

Prodajalec kupca, takoj ko je mogoče, obvesti o dobavi blaga, za katero ne velja 7 dnevni rok, kot tudi o tem, da ima možnost pogodbo razvezati.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne upošteva.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@lanabe.si. Prodajalec se zavezuje, da bo na reklamacijo odgovoril v 8 delovnih dneh od prejema reklamacije.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: LANABe d.o.o., Okrogarjeva ulica 4, 3000 Celje.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Potrošnik sme opraviti pregled artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki ima za posledico raztegnjen, umazan ali kakorkoli poškodovan izdelek, saj je preizkušanje odstopalo od običajnega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. V tem primeru bo prodajalec kupcu naročeno blago vrnil na njegove stroške.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ali vračila blaga. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Prodajalec omogoča tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko kupec tudi zamenja z drugim, enakovrednim.