Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

Registracija, naročilo, cena in plačilo

Obisk in brskanje po spletne strani

Uporaba spletnega mesta LANABe je omogočena vsem fizičnim in pravnim osebam, pri čemer se za ogled strani ni potrebno registrirati ali prijaviti. Registracijo ali prijavo je potrebno opraviti zgolj v primeru potencialnega nakupa izdelka.

Registracija uporabnika

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine LANABe, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Prijava v sistem (log in) pa omogoča upravljalcu spletnega mesta, da ustrezno identificira predhodno registriranega uporabnika in mu omogoča kasnejšo opravo nakupa brez ponovne registracije.


Kot uporabniško ime se uporabi elektronski poštni naslov uporabnika, geslo ki si ga uporabnik izbere sam, pa lahko po uspešni prijavi na spletno mesto tudi kadarkoli spremeni.

Prijava uporabnika

Prijava v sistem registriranemu uporabniku omogoča takojšni nakup izdelka, ogled preteklih naročil, urejanje uporabniškega računa, naročanje in odjavo z novic in dodatne ugodnosti.

 

Postopek nakupa


Nakup

Kupec lahko naročilo odda vsak dan v letu, 24 ur na dan. Kupec lahko odda naročilo tudi neposredno na info@lanabe.si.

 

Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico in ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ODDAJ NAROČILO odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 7 delovnih dni ponudnik o tem obvesti kupca.
Z nakupom se strinjate, da na podan e-poštni naslov nekajkrat mesečno dobivate reklamna sporočila, od katerih se lahko v vsakem trenutku odjavite s postopkom opisanim v prejeti e-pošti.


Nakupovalna košarica in oddaja naročila

Bodoči kupec opravi nakup (po opravljeni registraciji) z uporabo košarice za nakup, v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pir tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb »dodaj« pri čemer se izpiše izdelek v košarici. V primeru, da kupec nakupuje več izdelkov se postopek ponovi do izbora zadnjega artikla, v nasprotnem primeru pa se nakup nadaljuje s klikom na gumb »blagajna«.

Odpre se obrazec »1«, kjer se lahko spremeni naslov za račun in dostavo v primeru, da naslov ni enak tistemu ob registraciji.

Ko se izpolni obrazec, s klikom na gumb »nadaljuj« nadaljujete v obrazec »2« v primeru, da se pošilja na drug naslov, pri obrazcu »3« pa se izbere način dostave. »Nadaljuj« gumb vodi v obrazec »4«, kjer kupec izbere način plačila. Obrazec »5« pa omogoča, da kupec preveri oddano naročilo pred klikom na gumb ODDAJ NAROČILO, s čemer se nakup zaključi in potrdi.

Na elektronski naslov bo kupec prejel potrdilo o prejetju naročila, ki je osnova za izdelavo uradnega predračuna (velja le v primeru plačila po predračunu), ki bi posredovan na  elektronski naslov, takoj za tem, ko naročniška služba pregleda oddano naročilo. V primeru plačila s kartico oziroma po povzetju bo paket oddan v dostavo.


Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije Uredi košarico. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

 

Potrditev naročila

Naročilo na spletnem mestu LANABe je potrjeno, ko kupec pri zaključevanju naročila potrdi oddano naročilo in ko prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila.

 

Preklic naročila

Kupec lahko oddano naročilo prekliče na sledeče načine:

  • da po e-pošti posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila;

  • izdanega uradnega predračuna v roku 3 dni od njegovega prejetja ne plača;

     

Zavrnitev naročila

Upravitelj spletnega mesta lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.


Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec prejme uraden predračun in ga v roku 3 dni tudi plača, ko kupec blago plača s kreditno kartico oziroma v primeru plačila po povzetju takrat, ko prodajalec nedvomno ugotovi istovetnost kupca in pridobi soglasje za izvedbo odpreme blaga.


Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki in sicer na strežniku spletnega mesta LANABe , uporabniku pa je dostopna v uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec pa lahko, kadarkoli v času trajanja pogodbenega razmerja, zahteva predložitev pogodbenih pogojev v pisni obliki.


V kolikor za naročeni izdelek kupec ni prejel računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, prodajalca o tem obvesti.


Podjetje mora izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku najkasneje štirinajst (14) dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače. V kolikor podjetje ne more izpolniti svojih obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika, v kolikor je podjetje v takem primeru že sprejelo kakšno plačilo, ga bo uporabniku vrnil na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.

Račun in spremna obvestila

Račun se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, kupcu pa se ta posreduje hkrati z dostavo blaga.
Hkrati kupec prejme še pisno obvestilo o:

  • Pravici do odstopa od pogodbe ter o načinih in pogojih izvrševanja te pravice oziroma obvestilo, kdaj kupec te pravice nima;

  • Naslovu, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke, izjave in pohvale.

Cene

Cene v spletni trgovini so cene, kot jih oblikuje prodajalec in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine. Prodajalec si pridržuje pravico cene na spletni strani tudi spremeniti.

Vse cene so v EUR in že vsebujejo 22% ddv.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

 

Načini plačila

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu
  • po povzetju (dostavna služba GLS)
  • S plačilnim sistemom PAYPAL (več na: https://www.paypal.com)